Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Opole Lubelskie

Przetarg nieograniczony na sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego na potrzeby własne Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Data ogłoszenia
2013-01-18
Termin składania ofert
2013-01-25 12:00
Treść

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO NA POTRZEBY WŁASNE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W OPOLU LUBELSKIM W ILOŚCI 49200 LITRÓW - CPV 09.13.41.00-8. Nr sprawy:TT.2/01/2013 Załączniki: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami 1) Załącznik Nr 1 - Formularz “Oferta”, 2) Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Załącznik Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, 4) Załącznik Nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy, którą część zamówienia powierzy podwykonawcy, 5) Załącznik Nr 5 - Wzór umowy Opole Lub. dn. 18 stycznia 2013r. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie, Al.600-lecia 42 Tel. ( 81) 827-23-02 Fax ( 81) 827-23-64 email zgkim_1@o2.pl II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie publiczne będzie udzielane w trybie przetargu nieograniczonego art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), o wartości zamówienia mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego na potrzeby własne Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Opolu Lubelskim w ilości 49 200 litrów, CPV 09.13.41.00-8. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm zawarte w przepisach rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2008, Nr 221, poz. 1441). IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Dostawy będą realizowane transportem własnym Wykonawcy lub wynajętymi autocysternami na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Sukcesywnie w okresie od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 roku, w ilościach i okresach: - w okresie luty - czerwiec 8 dostaw w ilości 3000 litrów każda dostawa, co trzy tygodnie - w okresie: lipiec – grudzień 7 dostaw w ilości 3500 litrów każda dostawa, co cztery tygodnie. V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.: warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli wykonawca: a) posiada środki na rachunku bankowym w kwocie co najmniej 200 000,00zł. lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 200 000,00zł, b) posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 500 000,00zł. oraz 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt.1 na podstawie żądanych w pkt.VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły “spełnia – nie spełnia” Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokona odrzucenia ofert zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku , o którym mowa w pkt.2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.2. 5.Jeżeli oferta wykonawców , o których mowa w pkt.2 , została wybrana , zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 6. W przypadku , o którym mowa w pkt.2 warunki określone w pkt1 ppkt.1, 2,3 i 4 będą oceniane łącznie. VI. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWINIA Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z przepisem art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda dokumentów; 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy , wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust.1 pkt 2 dotyczącej tych podmiotów 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy, zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła dania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy , 3. Do ofert winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy ,gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Zamawiający wezwie wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zmawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt.1i 2 ,zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może także , w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w pkt.1. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy pospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 2 ppkt.2 składa dokument , wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 8. Zasady składania dokumentów przez podmioty występujące wspólnie: 1) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt 2 składa każdy wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) Wymagane dokumenty określone w pkt.1 składają wspólnie wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia, 4) Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo winno zawierać oznaczenie pełnomocnika , oznaczenie zakresu pełnomocnictwa , oznaczenie postępowania o udzielenie zamówienia , oznaczenie wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. 5) Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w kopii. W tym przypadku zgodność kopii z oryginałem winna być poświadczona przez notariusza. 6) Postanowienie pkt 4 i 5 stosuje się odpowiednio w sytuacji , gdy ofertę i załączniki podpisuje pełnomocnik ustanowiony przez wykonawcę nie ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia. VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1.Oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie. 2. Osobami zamawiającego uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - Tomasz Bełcik, tel. (81) 827 23 02 w. 22 , w zakresie SIWZ, - Ryszard Bocian, tel. (81) 827 23 02 w. 17 w zakresie przedmiotu zamówienia IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie żąda wniesienia wadium X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT 1. Dokumenty 1) wypełnić formularz “OFERTA” - stanowiący Załącznik Nr 1. 2) wypełnić Załącznik Nr 2 -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)wypełnić Załącznik Nr 3 -Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 4) wypełnić Załącznik Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy , którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. 5) złożyć dokumenty , o których mowa w pkt. VII SIWZ. XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT SKŁADANIE OFERT: 1.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres zamawiającego Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie, Al. 600-lecia 42 z dopiskiem na kopercie” Przetarg na olej napędowy” w terminie do dnia 25.01.2013r. do godz. 10-tej. 2. Wiążąca jest data i godzina wpływu oferty. 3. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy . 4. Na kopercie winien znajdować się adres wykonawcy. 5. Wykonawca może wprowadzić zmiany , poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem “Zmiana” i z powołaniem się na numer pod jakim została zarejestrowana oferta. Koperty oznaczone “Zmiana” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian , zostaną dołączone do oferty. 6. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek z napisem na kopercie “Wycofanie” . Koperty oznaczone w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami. Koperty ofert wycofanych nie będą otwierane. OTWARCIE OFERT: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2013r. o godz.10 min. 15 w siedzibie zamawiającego- Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie, Al. 600-lecia 42 ,pokój – sekretariat. 2. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę , jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Podczas otwarcia ofert zostaną podane nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty. 5. Informacje , o których mowa w ust. 3 i 4 zostaną niezwłocznie przekazane Wykonawcom , którzy nie byli obecni przy otwieraniu ofert , na ich wniosek 6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert , zastrzegł ,że nie mogą być one udostępniane. 7. Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Cenę netto wykonawca oblicza jako iloczyn ilości przedmiotu zamówienia oraz jego ceny jednostkowej netto. 2. Wartość podatku od towarów i usług VAT oblicza się jako iloczyn ceny netto oraz stawki podatku VAT przyjętej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Cenę brutto wykonawca oblicza jako iloczyn ilości przedmiotu zamówienia oraz jego ceny jednostkowej brutto. 4. Ceny muszą być wyrażone w polskich złotych i muszą być podane zgodnie z obowiązującym w Polsce systemem monetarnym (zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku) 5. Wykonawca przyjmuje cene jednostkową 1 litra oleju napędowego w temperaturze 15 stopni Celcjusza. XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT Kryteria: 1. Cena brutto - 100% Sposób oceny ofert: Cena brutto Najniższa cena brutto - 100 pkt. Dla pozostałych ofert znaczenie kryterium (cena) będzie obliczone według wzoru: Cbr/Cbo x 100 gdzie: Cbr – cena brutto najniższa, Cbo – cena brutto oferty badanej. 1%== 1 punkt XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH , JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy , którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i siwz kryteria wyboru. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców , którzy złożyli oferty o: - wyborze najkorzystniejszej oferty , podając nazwę (firmę) , siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców , którzy złożyli oferty , wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację , - Wykonawcach , których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, - Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia,podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Informacje , o których mowa w pkt. 2 Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty zamieści na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie. 4. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty ,a jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem 10-dniowego terminu. 5. Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana , uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego , Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert , bez przeprowadzania ich ponownej oceny , chyba że zachodzą przesłanki , o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z zobowiązaniem zawartym w ofercie. 7. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Niezwłocznie po zawarciu umowy Zamawiający przekaże ogłoszenie o udzieleniu zamówienia do BZP. XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XVII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Wzór umowy - Załącznik nr 5. XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Wykonawcom , a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) XIX. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. XX. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH Zamawiający nie przewiduje złożenia zamówień uzupełniających,o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp . XXI. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. XXII. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych. XXIII. WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIACH 1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie , jednak nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie po upływie terminu składania wniosku , o którym mowa w pkt 1 , lu b dotyczy udzielonych wyjaśnień , zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. 3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami , bez ujawniania źródeł zapytania, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej , na której udostępniana jest specyfikacja. 4. Zamawiający nie będzie zwoływał zebrania wszystkich Wykonawców , w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej , na której udostępniana jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 6. Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceniania ich spełniania. 7. Zamawiający przedłuży termin składania ofert , jeżeli w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. 8. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający powiadomi wszystkich zidentyfikowanych Wykonawców oraz zamieści informację na stronie internetowej, na której zamieszczana jest siwz. XXIV. WYJAŚNIENIE TREŚCI OFERT I POPRAWIANIE OCZYWISTYCH OMYŁEK 1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert . Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiających a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści 2. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. XXV. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ XXVI. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAWRZE UMOWY RAMOWEJ. Zatwierdzam: Załącznik Nr 1 O F E R T A DO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W OPOLU LUBELSKIM UL. 600-LECIA 42, 24-300 OPOLE LUBELSKIE TEL. 81 827 23 02, FAX 81 827 23 64 Nazwa i adres Wykonawcy ...................................................................................................................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................................................................................................................................ Nawiązując do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego na potrzeby własne ZGKiM w Opolu Lubelskim, oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia , zgodnie z wymogami SIWZ za cenę wynoszącą: netto ...................................................................................................................... ...........................................................................................................................zł. brutto .................................................................................................................... ...........................................................................................................................zł. przy przyjęciu cen jednostkowych: netto za 1 litr ........................(...............................................................)zł., brutto za 1 litr ......................(................................................................)zł. Powyższa oferta została sporządzona w oparciu o ceny hurtowe z dnia...................2013r. producenta(.............................................) i uwzględnia/nie uwzględnia rabat w wysokości …......................zł/m3, który będzie stały w okresie realizacji umowy. 1. Oświadczamy ,że zapoznaliśmy się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń , zdobyliśmy niezbędne informacje do przygotowania i złożenia oferty i zawrzemy umowę na warunkach podanych w SIWZ. 2. Oświadczamy ,że uważamy się za związanych ofertą przez okres wskazany w SIWZ. Załączniki: 1. ............................................................ 2. ............................................................ 3.............................................................. 4. ........................................................... 5. ........................................................... 6............................................................. ................................................ (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy) Załącznik Nr 4 ....................................................... ................................................. (pieczęć firmowa Wykonawcy) (miejscowość i data) OŚWIADCZENIE na okoliczność podania części zamówienia , których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom .................................................................................................................................... .................................................................................................................................... (nazwa Wykonawcy) .................................................................................................................................... .................................................................................................................................... (adres Wykonawcy) oświadcza ,że: następującą część zamówienia powierzy podwykonawcom*): ........................................................................................................................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................................................................................................................ .................................................... (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy) *- W przypadku , gdy Wykonawca sam będzie realizował zamówienie – należy wpisać “nie dotyczy” Załącznik Nr 3 OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ............................................................................................................................. (firma/nazwa, adres) wykonawcy ........................................................................................................................................................ oświadcza ,że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zasadzie przepisu art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) . ....................................................................... (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy) Załącznik Nr 2 OŚWIADCZENIE NA OKOLICZNOŚĆ SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ART.22 ust.1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ...................................................................................................................... (firma/nazwa,adres wykonawcy) .......................................................................................................................................................... oświadcza ,że spełnia warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. ............................................................ (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy) UMOWA SPRZEDAŻY Nr 1/01/2013 (wzór) zawarta w dniu …....01.2013r. w Opolu Lubelskim pomiędzy................................................................................................................................................................................................................................................................................................................, prowadzącą działalność na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców pod nr KRS …......................... w Sądzie Rejonowym........................................................................... ….......................................................................................................................................................... , kapitał zakładowy/kapitał wpłacony: ….....................- PLN, NIP …................................................. reprezentowaną przez:   1............................................................................................ 2............................................................................................ zwanym w dalszej treści umowy “Sprzedawca” a Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie, Al. 600-lecia 42, NIP 717 000 30 82 ; REGON 430004440, reprezentowanym przez: 1. mgr inż. Tomasza Bełcika - Dyrektor 2. mgr Barbarę Gierczak – Główny Księgowy zwanym w dalszej treści umowy “Kupujący”. Na podstawie przeprowadzonego postępowania na udzielenie zamówienia publicznego w rybie przetargu nieograniczonego na sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego na potrzeby własne Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Opolu Lubelskim w ilości 49 200 litrów i wyboru oferty Sprzedawcy , strony zawierają umowę o treści: §1 Sprzedawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Kupującemu olej napędowy na potrzeby własne Kupującego w ilości 49 200 litrów. § 2 1. Dostawy oleju napędowego , o którym mowa w § 1 Sprzedawca będzie realizował na swój koszt i ryzyko partiami, w terminach i ilościach: - w okresie luty - czerwiec 8 dostaw w ilości 3000 litrów każda dostawa, co trzy tygodnie - w okresie: lipiec – grudzień 7 dostaw w ilości 3500 litrów każda dostawa, co cztery tygodnie. 2. Koszt dostawy wliczony w cenę przedmiotu sprzedaży. 3. Miejsce dostawy każdej partii przedmiotu sprzedaży siedziba Kupującego. § 3 1. Jakość oleju napędowego odpowiada wymaganiom rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221, poz. 1441). 2. Do każdej dostarczonej partii Sprzedawca dołączy certyfikat jakości. § 4 1. Cena jednostkowa za przedmiot sprzedaży wynosi -.......................zł/l netto, …......................zł/l brutto,(cena ofertowa dla oleju napędowego o temperaturze 15 stopni C). 2. Zapłata za dostarczony olej napędowy dokonywana będzie przelewem na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy, na rachunek bankowy podany na fakturze. 3. Datą zapłaty jest data wpływu należności, o której mowa w ust. 2 na konto Sprzedawcy. 4. W przypadku zwłoki Kupującego z zapłatą należności za dostarczoną partię przedmiotu sprzedaży Kupujący ma prawo do naliczania odsetek ustawowych. 5. Zmiana ceny , określonej w ust.1 może nastąpić tylko na skutek okoliczności niezależnych od Sprzedawcy , do których zalicza się zmianę ceny u producenta i zmianę stawek podatków. Ciężar dowodu z dokumentów obciąża Sprzedawcę. 6. Każda zmiana ceny przedmiotu sprzedaży wymaga formy aneksu do umowy. 7. Dostawca będzie stosował przez cały okres obowiązywania umowy rabat wynoszący …............................ (…....................................)zł. za każdy dostarczony m3 przedmiotu umowy, liczony od ceny hurtowej na dzień dostawy. § 5 1. Umowę strony zawierają na okres od dnia …....01.2013r. do dnia 31.12.2013r. 2. Każda ze stron może dokonać rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, którego bieg rozpoczyna się od pierwszego dnia następnego miesiąca. 3. Kupujący zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w razie stwierdzenia, że dostarczony olej napędowy nie spełnia norm, o których mowa w par. 3 ust. 1, bądź w przypadku rażącego naruszenia niniejszej umowy, np. opóźnienia w dostawie paliwa wynoszącego więcej niż trzy dni . § 6 1. Strony zgodnie postanawiają ,że obowiązującą je formą odszkodowania są kary umowne. Podstawę do naliczania kar umownych stanowi wartość brutto przedmiotu sprzedaży podana w ofercie. 2. Kary umowne będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach: 1) Sprzedawca zapłaci Kupującemu kary umowne: a) za odstąpienia przez Kupującego od umowy z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Sprzedawca- w wysokości 10%, b) za zwłokę w dostawie partii przedmiotu sprzedaży – w wysokości 0,1% za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, 2) Kupujący zapłaci Sprzedawcy kary umowne: a) za odstąpienie przez Sprzedawcę od umowy z przyczyn , za które odpowiedzialność ponosi Kupujący w wysokości 10%. 3. Strony mają prawo dochodzić odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar umownych. § 7 W sprawach , które nie zostały uregulowane postanowieniami umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego ,jeżeli przepisy ustawy prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. § 8 Wszelkie zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej. § 9 Sprzedawca nie ma prawa dokonać cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy bez zgody Kupującego. §10 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Sprzedawca: Kupujący:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Administratordodano do BIP dnia 18-01-2013 07:39:15